Rabu, 09 Februari 2011

eh eh

hanya mencoba

aku hanya laa manusia biasa yang tak sempurna yang mempunyai kekurangan.
tapi dengan semua kekurangan ku.aku mencoba buat untuk menjadi orang yang berguna di mana pun aku berada..
di saat ini di pagi hari ini aku menulis kata kata ini tanpa aku tau arti dan maksud naa.
aku hanya ingin kau tau aku di sini baik sajja tak akan macam macam dan tak akan berpaling dari diri mu
jujur aku bosan aku capek dan aku sakit bila aku harus terpuruk dalam hal ini..
aku tak maok merasa kan sakit nya puus cinta yang kesekian kali nya telah aku rasa kan.
aku ingin kau menjadi yang terakhir dalam hidup ku.
walau pun kita belum pernah bertemu.
DALAM DOA'KU: tuhan kabul kan laa doa ku ini aku hanya mau dia yang terbaik untuk hidupku.
apabila dia memang lelaki yang terbaik untuk ku dan kalo memang dia lelaki jodoh ku..pertahan kan hubungan ku ini.jangn pisah kan kamii tuhan.beri laa kami kepercayaan dan keyakinan untuk menjalani semua masalah yang ada tuhan.aku mohon itu.....!!!!
HANYA INI SAJJA YANG AKU PINTA :)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar